جدیدترین مطالب در مورد ایزوگام


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ایزوگام یاغمور به علت کیفیت بالا و با تجربه چندین ساله موفق به کسب نشانه استاندارد بین المللی شده است. همچنین نمایندگی معتبر این شرکت در اردبیل دارای سابقه ۲۰ ساله میباشد که مجهز به مهندسی دقیق درباره بام/ زندگیتان را تضمین کنید. حاجی زاده ۰۹۱۴۴۵۳۸۱۸۹

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزوگام یاغمور و آدرس izogamardabil1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 53677
تعداد مطالب : 465
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 465
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 306
:: بازدید سال : 3334
:: بازدید کلی : 53677

RSS

Powered By
loxblog.Com

ایزوگام

جدیدترین مطالب در مورد ایزوگام
یک شنبه 9 اسفند 1394 ساعت 12:3 | بازدید : 364 | نوشته ‌شده به دست فرهاد حاجی زاده | ( نظرات )

ایزوگام

 

مقدمه :

 

ایزوگام ، تکنولوژی جدید در عایقکاری رطوبتی ساختمان

 

عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش ساخته شده از قیر همچنان بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیونهای ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی رادر دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند . همانطور که می دانید باید قیرو گونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابر این امولسیونهای ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد .

 

اینگونه امولسیونهای نفتی درآب حدوداً دارای 50% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند .

 

ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملا متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک (فیلم ) با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد .

 

از جمله مزایای این عایق جدید به شرح زیر است :

 

1 ـ فاقد آلودگی و آسیب های فیزولوژی می باشد .

 

2 ـ کاربرد آنها ساده است .

 

3 ـ رنگ پذیرند .

 

4 ـ خطر آتش سوزی ندارند .

 

5 ـ چسبندگی خوبی نسبت به سطوح مختلف دارند .

 

در این جا به معرفی عایقهای قیروگونی و عایقهای پیش ساخته ، سپس به معرفی یک نوع عایق جدیدی که از رزینهای اکریلاتی و استایرنی  محلول در آب ساخته شده می پردازد .

 

 

 

عایق رطوبتی قیرگونی

 

این عایق یکی از متداولترین عایق مصرفی در ایران می باشد به این علت که در اکثر شهرهای کشور مواد اولیه این عایقکاری به وفور یافت می شود .

 

مواد مورد نیاز در این عایق گونی وقیر می باشد ، که گونی مورد نیاز از کشورهای خارجی وارد می شود ودر سه اندازه مختلف به نامهای ، گونی درجه یک ، درجه دو ، درجه سه در بازار یافت می شود .

 

ایزوگام اردبیل , نصب اسان ایزوگام , ایزوگام اقساطی , ایزوگام با چک , ایزوگام با نصب رایگان , ایزوگام با قیمت مناسب , ایزوگام با تخفیف , ایزوگام با تضمین , ایزوگام اردبیل ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست